۶ پاسخ

ده روز اول معمولا وزن کم میکنن بعدش وزن میگیرن

خوبه دیگه
این و در نظر داشته باش که همه ی بچه ها هفته ی اول وزن کم میکنن
تو ۱۵ روز تونسته وزن تولدش و پس بگیره ۳۰۰ گرم هم اضافه کنه ، عالیه دیگه

گلم ۳۲ هفته چقدر بود؟

نه گلم اولش چون کم میکنن خوبه.بعضیا تو ۱۵روزگی تازه میشن وزن تولدشون.منم دخترم ۲۹۰۰بود ۱۸روزگی ۳۱۵۰شد گفت خوبه

عزیزم خیلی هم خوبه اصلا عالیه
بقیه بچه ها تا پانزده بیست روز وزن کم میکنه

تو ۱۵ روز فک نکنم کم باشه

سوال های مرتبط