۷ پاسخ

ژاااان اوا نیه!ژان شتیکی دیه😬😬

بنظرم مه‌چوو
مندالی اول وا زوو ناتبی
اگه ژانت توند بوون بچوو

کچه له الانه‌وه‌مچو دتگوژن با ژانی خوت بیته جا پچو الانیش زویه او ژانانه عادیه مچو‌

حتما زایمان دکی گولم
انشاالله به سلامتی

برو یک معاینه بشی
انشالله نینی بیاد تو بغلت

حتما برو بیمارستان عزیزم احتمالا درد زایمان

درد زایمانه عزیزم سریعا برو بیمارستان

سوال های مرتبط