۴ پاسخ

والا من پارسال یه دوره کوتاه نقاشی و خلاقیت بردمش فقط تله پول بود هر روز میگفت یه چیزی بیارن یه روز کاغذ رنگی یه روز گواش یه روز ابرنگ ، مدادشمعی ،یه روز مقوا زرد یه روز صورتی و.... خیلی خرج الکی بود دیگه نبردم حالا نمیدونم جاهای دیگه چجوریه

اره دخترم پارسال میرفت کاردستی نقاشی یاد میدادن بهشون کاردستشون با چوب کبریت دکمه اوریگامیای اسونم یاد میداد

اره دختر من از ۳ سالگی میره

آره خیلی خوبع کاردستی یادشون داده

سوال های مرتبط