۸ پاسخ

دکتر ب من گفت نیازی ب پرهیز نیست
فقط سیر و پیاز خام و فست فود و کافئین نخور
ک من فست فود هم‌خوردم

ایشون پسر داره رازیانه هورمونیه خوب نیس

منم مامانم گفت تا ۴۰ روز.. ولی میوه اینا میخورم.. گوشت قرمز خیلی مهمه که نخوری

من همههه چی میخورم شب ب شب چهار زیره دم‌میکنم میخورم

من فقط پیاز خام و سیر و چیزای تند نمیخورم
همه چی میخورم بازم شیرم کمه بچمو سیر نمیکنه،حتی دکترمم گف همه چی بخور

از چی پرهیز کنی؟؟منکه پرهیزی ندارم ولی چون بچم پسره سعی میکنم گرمیجات کمتر بخورم

تا سه ماه
البته من تا 50 روز پرهیز کردم الان کم کم شروع کردم به خوردن

بمن گفتن تا ۶ ماهگی

سوال های مرتبط