۱۰ پاسخ

سلام عزیزم‌میگم از سزارین بیمارستان گودرز راضی بودی ؟ دکترت محمدی نسب هستش؟؟؟

دختر من از چهل روزگی گردن گرف ولی بعضی وقتا نمیگیره الانم ک دو ماهشه غلط میزنه

چهار معمولا

از سه یا چهار ماهگی . بچه ها با هم فرق دارن . بازهم تو این سن کامل کامل نیست پنج کامل میشه

خود دکتر میگه از ۴ به بعد دیگه باید گردن بگیرن
ولی علی من از دوماهگی می‌گرفت باز سخت بود براش غلت که زد یکم نگه می‌داشت باز سرش زمین میزاشت ولی الان خوب نگه می‌دارد
دهم میره تو ۴ ماهگی

پسر من چندروزه چهار تموم شده ، دقیقا سه ماه و بیست و پنج روز اینا گردن گرفت ، تازه داره تلاش می‌کنه برای غلت ، بچه با بچه فرق می‌کنه اگه رفلاکس ندارع رو شکم بزار گاهی دو سه دقیقه زودتر گردن میگیره

۲ ماه به بعد

۳ماهگی

۲ماهگی اکثرا

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🤍 مامان ماهلین🤍 ۱۴ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان فندوق🐣💓 مامان فندوق🐣💓 ۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان نیواریا مامان نیواریا ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان امید رضا مامان امید رضا ۵ ماهگی