۱ پاسخ

من چون سینه رو ول نکنه ازاول باقطره چکون بهش کمکی روز ی دوبار میدادم ولی الان دیگه باشیشه بهش میدم ولی الان اگه توشیشه شیرخشک بریزم نمیخوره شیرخودمو بریزم میخوره ازشیرخشک بدش میاد

سوال های مرتبط