پوشک چی میبندین؟

۱۱ پاسخ

هانیز و کانفی
خیلییی خوبن هردوتا من که راضیم ولی هانیز بهتر بود براش

مای بیبی

مای بیبی
مولفیکس
ببم‌سبز

ببم‌اصلا خوب نیست جذبش کمه

مولفیکس بستم نشتی میداد ،الان مای بی‌بی میبندم

مای بی بی
مولفیکس
ببم
هانیزم میبستم اوایل

منم مای بی بی
مولفیکس سوزوند بچمو
هانیزم همینطور
بهترینش مای بی بی هست
البته من تابستونا کهنه بهداشتی می‌بندم گاهی براش
پارچه خیلی بهتره راحت تره بچه

مای بی بی
یه بار مولفیکس بستم پشیمون شدم

مای بی بی. هانیز هر دو تا تقریبا جنسشون مث همه

من هم مای بیبی امتحان کردم هم مولفیکس هم هانیز
بنظرم تو اینا مای بیبی و مولفیکس بهتر بودن فقط مای بیبی سایزش خیلی بزرگتره

مای بیبی

مای بی‌بی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۲ ماهگی
مامان سارا جون مامان سارا جون ۵ ماهگی
مامان ماهان🩵 محیا🩷 مامان ماهان🩵 محیا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان لیمو شیرین👧🩷 مامان لیمو شیرین👧🩷 ۱۲ ماهگی