۹ پاسخ

دقیقا مثل دوماهگی هست
دوماهگیش اذیت شد؟

🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین   🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc

عزیییییزم ایشالا که راحت باشه براش و اذیت نشه

اصلن نترس برای پسرمن زیاد سخت نبود

عزیزم اسمون بیاد زمین زمین بره اسمون باید بزنیش نهایتن 24 ساعت سخته ولی در اصل ایمنش کردی 😊

اتفاقا واکسن چهار ماهگی آسون نگران نباشید پسر من اصلا تب نکرد
البته فکر میکنم واکنش هر بچه متفاوته ولی در کل رفته رفته آسون میشه

منم ۱۴ام میخوام بزنم از ی ماه پیش ترس دارم🥺😩

واکسن؟؟
دلداری؟؟
چراا؟؟
دو دقیقست تموم میشه دیگه
مگه بچت بی حال میشه و تب میکنه؟؟

واکسن مگ دلداری میخا عزیزم😐

سوال های مرتبط

مامان طاها و یاسین مامان طاها و یاسین ۱۷ ماهگی
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا روزهای ابتدایی تولد