من دو روز پیش زدم خداروشکر سخت نبود مرتب قطع بده کمپرس بزار
خیلی بهتر دوماهگیه
بچه من که هیچی نفهمید
بچه من ک کلا تو 2 ماهگی هم 4 ماهگی هیچی نفهمید تب هم نکرد خدارو شکر سبک تموم شد انشاالله 6 ماهگی هم همینطوره
منکه دو ساعت پیش زدم
من هنوز نزدم نمیدونم چرا میترسم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.