۵ پاسخ

من دو روز پیش زدم خداروشکر سخت نبود مرتب قطع بده کمپرس بزار

خیلی بهتر دوماهگیه
بچه من که هیچی نفهمید

بچه من ک کلا تو 2 ماهگی هم 4 ماهگی هیچی نفهمید تب هم نکرد خدارو شکر سبک تموم شد انشاالله 6 ماهگی هم همینطوره

منکه دو ساعت پیش زدم

من هنوز نزدم نمیدونم چرا میترسم 😂

سوال های مرتبط

مامان زندگی♥ مامان زندگی♥ ۹ ماهگی