وزن بچم تو 32هفته 1650بود خوبه یا بد ؟؟😢

۶ پاسخ

کم نیست نرماله

کمه یکم

ی کممممم کمه وزنش

من ۳۳ هفته ۲۳۰۰ بود
فک کنم یه کوچولو کم باشه وزنش

مال منم همین بود؛ دکتر‌ سونو میگفت ۲ هفته عقبه دکتر خودم میگفت خوبه

انگاری یه کوچولو کمه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۹ ماهگی
مامان اقا رادین مامان اقا رادین ۴ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۱۰ ماهگی