۳ پاسخ

خب کم کردے حجم شیرشو دفعاتشو بیشتر کن زود ب زود شیر بدہ بھش ،من ھمینکارو میکنم ھنوز من سے تا میدم ھر دفہ البتہ من شیر خودم میدم بھش ولے بعضے وقتا چن ساعتم بگذرہ یکھو بھش شصت تا نمیدم سے تا میدم یکم میذارم بگذرہ دوبارہ بھش سے تا میدم

60 تا که دادی 20تا 30 دیقه بزارش رو شونت تا اون شیر هضم بشه بعد دوباره بهش بده، گشنه نزارش گناه داره

منم رفلاکس پنهان داره ۹۰ میدم بالامیاره زیاده ۷۵تامیدم بهش اوکی میشه

سوال های مرتبط