۲ پاسخ

ی هویج پوست کن عزیزم با اب کم بزاز بپذه بعد که نرم شد با چنگال خوب له له کن یکمم باهمون ابه که پخته بریز روش رقیقش کن
اگه ابش تموم شد ۳۰ تا شیر خشک اماده کن با اون رقیق کن عزیزم
یا با شیر خودت رقیق کن شل شل کن بتونه قورت بده راحتذ

بخار پز یا ابپز میکنم از الک یا چای صاف کن رد میکنم
اگ خواستم‌رقیق تر بشه اب جوشیده سرد شده میزنم

سوال های مرتبط

مامان فرهان وستین مامان فرهان وستین ۱۵ ماهگی
مامان پناه🩷🐣 مامان پناه🩷🐣 ۹ ماهگی
مامان جانان🎀🎀 مامان جانان🎀🎀 ۹ ماهگی