مامانا سلام میشه بگید چجوری دانه چیا رو بدم به دخترم

۳ پاسخ

سلام عزیزم من مشاور درمانگر طب سنتی هستم. برای چی دانه ی چیا رو میدی به دخترت؟؟

سیری کاذب میاره من توی اتمیل میریختم

بریز توی اب پف ک کرد میتونی یکم ابلیمو شکر هم بریزی شربت بشه بهتر میخورع

سوال های مرتبط