خانما اگه واکسن کنار نزنم مشکلی پیش میاد؟

۵ پاسخ

من ۲۸ هفته زدم. بزنی بهتره

بهداشت گفت مشکلی نیست بعد زایمان بزن

بزنی بهتره هم برای خودت هم برای تودلیت

نه عزیزم مشکلی پیش نمیاد

عزیزم چون داری میری محیط بیمارستان بهتره بزنی.

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥹👶🏻 مامان هدیه خدا🥹👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه روزهای ابتدایی تولد
مامان مانیار مامان مانیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری