چه قشنگ از سوالات زایمان و بارداری رسیدی به سوالات بچه داری😍😍😍
چون آغوزه و قویه
مامان رزا بیا تجربه زایمانتو بگو چیشد یهو زایمان کردی اخه سزارینی بودی
الان طبیعیه همین شکلیه بخوره راه بیفته درست میشه
عزیزم از این به بعد خوب میشه اولشه تازه زایمان کردی،تا میتونی چای کمرنگ واب بخور
الانکه تا ۵ و ۶ روزگی آغوزه غلیظ میشه سفتهولی بعدا خود به خود روون میشه فقط مایعات گرم بخور
مایعات دمنوش رازیانه بخور مک بزنه خودش روون میشه نگران نباش
جدی؟ خوبه دیگه چربه ...حالا که فصل گرمه و عرق میکنی اب بدنت کم میشه آب بیشتر بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.