میخوام بی بی چک بزنم یادگاری نگه دارم بنظرتون میشه

۶ پاسخ

من بی بی چک دخترمو نگه داشتم .بعد چندسال خیلی کمرنگ میشه .بنظرم بیخودی نگه داشتم

فکرررر نکنم دیگه جواب بده.. منم نزدم ولی دوست دارم داشته باشم یادگاری

میفته عزیزم حتی شاید یک هفته بعد زایمانتم مثبت بندازه

یکی قبلا می‌گفت هر چی سن بارداری بره بالا تر منفی نشون میده

آره خب خیلیم پررنگ میوفته

مگه تاحالا نزدی

سوال های مرتبط

مامان حامی👼 مامان حامی👼 ۶ ماهگی