من بی بی چک دخترمو نگه داشتم .بعد چندسال خیلی کمرنگ میشه .بنظرم بیخودی نگه داشتم
فکرررر نکنم دیگه جواب بده.. منم نزدم ولی دوست دارم داشته باشم یادگاری
میفته عزیزم حتی شاید یک هفته بعد زایمانتم مثبت بندازه
یکی قبلا میگفت هر چی سن بارداری بره بالا تر منفی نشون میده
آره خب خیلیم پررنگ میوفته
مگه تاحالا نزدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.