۵ پاسخ

باز هم ۵۰ ۵۰
من خواهرم ۷ناهگی سینه رو پس زد
دخترم تا اخر شیشه شیر وسینه رو میگرفت عاشق دوتاشون هم بود
مادرشوهرم میگف ۵تا بچش اینجوری بودن هم شیشه شیر میگرفتن هم سینه و دوتارو هم دوس داشتن🫤
خلاصه حرفم اینه ک بچه با بچه فرق میکنه امیدوارم از اون دسته باشی ک بچت دوتایشو بخوره

مهدیار هر دو رو میخوره

من ۶ ماه کم شد شیر مادر در روز
تا ۹ ماه یکبار یا دوبار در روز
۱۰ ماه کلا روز نخورد
تا یکسال شب سینه میگرفت بعدش ن کلا قطع شد

من سینمو پس زد همین چند روز پیش
الان زیاد از سینم میدم که دوباره عادت کنه بهش. خیلی سخته اگه پس بزنه.

معلوم نمیشه هر موقع بد سینه گی کرد یعنی داره پس میزنه

سوال های مرتبط