خانما بچم خیلی ابریزش بینی داره چیکار کنم

۴ پاسخ

بخور سرد تمام

اسپره سدیم کلرایدو بخر بهتر از قطرس قشنگ چرکاشو میریزه تمیز میکنه بینیشو

نئوتادین بهش دادی؟
فطره بینی براش بزن حتما ک شستشو بده

سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکس‌هاتون خاص‌تر و قشنگ‌تر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفه‌ای عکس 🎈 ماهگرد و بارداری و تولد 🌹 یادبود و مناسبت‌ها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیام‌هاتون هستیم.


با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا


فقط و فقط ۵۰ هزار تومان
@qabenoo

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 ۱ سالگی