۵ پاسخ

واقعا اشتباهه منم دخترم رفلاکس داشت اما اصلا حاضر نشدم به معده بچم آسیب بزنم

این کاناله تو روبیکا خیلی خوبه برای شروع و کلا ایده غذا خیلی میزاره برنامه هاش خیلی خوبه من گرفتم همه چی تو کانال ش پیدا میکنی حتما نگاش کن
@komaki_koudake_man

تصویر

من فرنی و پوره میوه های مجاز و فرنی حریره بادوم میدم بهش ن مشکلی هم پیش نیومده خداروشکر چون طبق دستور پزشک شروع کردم

اگر وزن بچت خوبه ازشش ماهگی شروع کن

من شروع کردم از چهار و راضیم چون شیر کم می‌خورد دیگه

سوال های مرتبط