واقعا اشتباهه منم دخترم رفلاکس داشت اما اصلا حاضر نشدم به معده بچم آسیب بزنم
این کاناله تو روبیکا خیلی خوبه برای شروع و کلا ایده غذا خیلی میزاره برنامه هاش خیلی خوبه من گرفتم همه چی تو کانال ش پیدا میکنی حتما نگاش کن
@komaki_koudake_man
من فرنی و پوره میوه های مجاز و فرنی حریره بادوم میدم بهش ن مشکلی هم پیش نیومده خداروشکر چون طبق دستور پزشک شروع کردم
اگر وزن بچت خوبه ازشش ماهگی شروع کن
من شروع کردم از چهار و راضیم چون شیر کم میخورد دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.