از کجا میدونی نفخ داره؟
من به پسرم قطره ی بی بی کر میدم
بعد از شیر هم شربت فاموتیدین میدم
پنج قطره هم دایمتیکون میدم
نفخش خیلی کم شده خداروشکر
هم اینکه حالت نشسته بذار روی پات دستتو بذار روی سینه اش که صاف بشینه کمرشو ماساژ بده ممکنه چند دقیقه طول بکشه ولی یه عاروق خیلی بلند میزنه حتما
پی پی نکرده شکمشو با روغن ماساساژ بده حرکت دوچرخه بزنه مقعدشو چرب کن همین تا یه هفته پی پی نکنه نرماله
شماهم بایدببری دکتر سرخودنمیشه دارو داد
عزیزم پسرمنم فکرکنم نفخ داره ازدیروز بی قرار وگریه میکنه فردا میخوام ببرمش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.