۸ پاسخ

عزیزجان ما تو روبیکا یه گروه زدیم برای کسایی که اقدامی اند و قصد بارداری دارن
خاستید به این آیدی پیام بدید لینکو براتون بفرستم عضو شید
@O_malos_O
اگرم نشد آیدی خودتونو بزارید

بزن فردا صبح تست

چه صبری داری خدایی من ساعت ۱۲ شب شده روز دوم تاخیر خوابم نمیبره منتظرم بشه ۳ روز صبح زود تست بزنم دائم تو دستشوییم خیلی زنی خدا وکیلی

فردا صبح بزن عزیزم ایشالا که مثبتی

۱۰ روز تاخیر شدی اون وقت بزن

این چ برنامه ایی هست؟ همین گهواره؟ واسه من اینطوری نیست

معمولا یک هفته تاخیر نشون میده

منم دوروزه از پریودم گذشته حتی درد پریودی ندارم

سوال های مرتبط