عزیزجان ما تو روبیکا یه گروه زدیم برای کسایی که اقدامی اند و قصد بارداری دارن
خاستید به این آیدی پیام بدید لینکو براتون بفرستم عضو شید
@O_malos_O
اگرم نشد آیدی خودتونو بزارید
بزن فردا صبح تست
چه صبری داری خدایی من ساعت ۱۲ شب شده روز دوم تاخیر خوابم نمیبره منتظرم بشه ۳ روز صبح زود تست بزنم دائم تو دستشوییم خیلی زنی خدا وکیلی
فردا صبح بزن عزیزم ایشالا که مثبتی
۱۰ روز تاخیر شدی اون وقت بزن
این چ برنامه ایی هست؟ همین گهواره؟ واسه من اینطوری نیست
معمولا یک هفته تاخیر نشون میده
منم دوروزه از پریودم گذشته حتی درد پریودی ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.