سلام خوشگلا .غذای کمکی با چی شروع میکنید ؟

۶ پاسخ

این کاناله تو روبیکا خیلی خوبه برای شروع و کلا ایده غذا خیلی میزاره برنامه هاش خیلی خوبه من گرفتم همه چی تو کانال ش پیدا میکنی حتما نگاش کن
@komaki_koudake_man

تصویر

فرنی و حریره بادام شروع کردم

با فرنی

تو الان زود نیس واسه غذای کمکی؟

من میخوام با پوره ها شروع کنم ک ماه اول کم میدم هم با طعم ها اشنا بشه هم تست حساسیتشون رو گرفته باشم

من با سرلاک شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۱۳ ماهگی
مامان پسته پسر👶🏼🩵 مامان پسته پسر👶🏼🩵 ۱۱ ماهگی