۵ پاسخ

من طبق گفته دکترش با فرنی شروع کردم

من اول لعاب برنج دادم بعد فرنی

دکتر پسرم گفت اول فرنی

نظرات متفاوته عزیزم بستگی ب بچه داره اینک رفلاکس حساسیت یبوست اینا داره فرق می‌کنه

دکتر دخترم ترجیحش سبزیجات بود

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۱۳ ماهگی
مامان پسته پسر👶🏼🩵 مامان پسته پسر👶🏼🩵 ۱۱ ماهگی