براش بیمه بریز حساب تا هیجده سالگی حقوق بگیر بشه ،اسباب بازی تو این سن نه که متوجه نمیشن ولی درخواستی ام ندارن. بازم هرجور صلاح خودتونه
من اسکوتر صندل دار گرفتم ( بعلاوه النگوهاش عوض کردم)
چون ماشین داره تولد یک سالگیش گرفته بودیم سه چرخه داره..دوتا موتور داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.