۲ پاسخ

براش بیمه بریز حساب تا هیجده سالگی حقوق بگیر بشه ،اسباب بازی تو این سن نه که متوجه نمیشن ولی درخواستی ام ندارن. بازم هرجور صلاح خودتونه

من اسکوتر صندل دار گرفتم ( بعلاوه النگوهاش عوض کردم)
چون ماشین داره تولد یک سالگیش گرفته بودیم سه چرخه داره..دوتا موتور داره

سوال های مرتبط

مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته پانزدهم بارداری