ب جز سرلاک گندم و سیب دیگه چ سرلاکی خوبع بچه ها میخورن؟؟؟

۶ پاسخ

برنج میدم

گندم و موز میدم خوبه

من برا اولین باز دیشب ب پسرم سرلاک دادم باتوجه ب دستور روی قوطی ..موقع خوابش خیلی گریه کرد ممکنه از سرلاک باشه

من گندم و موز میدم..
با برنج و شیر

گندم و موز دکتر داد به دخترم

من دکتر پسرم گف سعی‌کن سرلاک بهش ندی

سوال های مرتبط