۵ پاسخ

سنو قلب که رفتی دیگه برو

من رفتم با سونو قلب
یعنی هر هفته اسیرم کردن که بیا 😕

بزار قلبش تشکیل شه بعد بروپرونده بساز

من اصلا نرفتم وقتی ادم زیرنظر بهترین متخصصِ نیازی به بهداشت نداره

من والا چون بارداری یهو پر خطر شد تا الان نرفتم فعلا گفتم جواب ان تی امم بیاد خیالم راحت شه میرم

سوال های مرتبط