۶ پاسخ

من پوره نمیکنم با چاقو خورد میکنم میریزم توش پسرم بالثه ش فشار میده بعد آبشو میخوره خیلی خوشش میاد

من موز
سیب
جانا
تا حالا دادم بهش
سیب و موز ک اصلااااا لب نمیزنه
میندازه زمین نمیخوره
موز همینجوری میزارم داخلش فشار میده همش میاد بیرون
سیب یکم پورش کردم
ک نخورد این دوتارو
جانا هم ک ی تیکه کوچیک میزارم عاشقشع
فقط همین میوه رو میخوره

منم پوره نمیکنم
البته آبدارها رو فقط میذارم داخلش
مثل سیب رو خودم با قاشق بهش میدم

هنو استفاده نکردم صباجون،استفاده کردم حتما میگم،برندش چیه؟
برا مهوا بیبی لنده

آره پوره میکنم قشنگ بعد میریزم توی میوه خوری فقط همین مدلی میوه رو میخوره

من پوره میکنم

سوال های مرتبط

مامان نینی 🩷🩵 مامان نینی 🩷🩵 ۱ سالگی