۸ هفته شد برو عزیزم
من ۶هفته و ۳ روز رفتم خداروشکر تشکیل شده بود
ساک بارداری تشکیل شده ؟اگر شده که ۸ هفته برو ،من دفعه اول رفتم سونوگرافی گفت ساک بارداری هم هنوز تشکیل نشده و الان دقیقا ۶ هفته و ۴ روزم ،سونو نوشته
اگه جای خوبی میری و دستگاهش قویه برو وگرنه جاهای بیخد فقط استرستو بیشتر میکنن
زودتر از ۸ هفته نرو یه موقع میبینی تشکیل نشده استرس میگیری چه کاریه همون ۸ هفته برو با خیال راحت
قبل اینکه بفهمی حامله یانه چه علائمی داشتی
۸هفته وارد شدی برو
۸ هفته تمام برو خیال خودتو راحت کن.
۱٪ خدای نکرده تو ۷ هفته نشون نده ، فقط استرس میگیری.
چون امکان داره سونو نشون نده .
مال منو نشون نداد مثلا.
دوباره ۹ هفته انجام دادم.
نه دقیقا بعد از ۸ هفته برو
منم ۶ هفته ۴ روز رفتم تشکیل شده بود
۸ هفته و ۲ روز برو
یک هفته دیگه
واسه من گفته هفته دیگه برم ینی ۷ هفته و یک روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.