خانما ۶هفته و چهارروزم کی برم سونو قلب

۱۳ پاسخ

۸ هفته شد برو عزیزم

من ۶هفته و ۳ روز رفتم خداروشکر تشکیل شده بود

ساک بارداری تشکیل شده ؟اگر شده که ۸ هفته برو ،من دفعه اول رفتم سونوگرافی گفت ساک بارداری هم هنوز تشکیل نشده و الان دقیقا ۶ هفته و ۴ روزم ،سونو نوشته

اگه جای خوبی میری و دستگاهش قویه برو وگرنه جاهای بیخد فقط استرستو بیشتر میکنن

زودتر از ۸ هفته نرو یه موقع میبینی تشکیل نشده استرس میگیری چه کاریه همون ۸ هفته برو با خیال راحت

قبل اینکه بفهمی حامله یانه چه علائمی داشتی

۸هفته وارد شدی برو

۸ هفته تمام برو خیال خودتو راحت کن.
۱٪ خدای نکرده تو ۷ هفته نشون نده ، فقط استرس میگیری.
چون امکان داره سونو نشون نده .
مال منو نشون نداد مثلا.
دوباره ۹ هفته انجام دادم.

نه دقیقا بعد از ۸ هفته برو

منم ۶ هفته ۴ روز رفتم تشکیل شده بود

۸ هفته و ۲ روز برو

یک هفته دیگه

واسه من گفته هفته دیگه برم ینی ۷ هفته و یک روز

سوال های مرتبط

مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 هفته هفتم بارداری
مامان مامان نویان آیهان مامان مامان نویان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته هشتم بارداری
مامان نور مامان نور هفته یازدهم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته چهارم بارداری