من رفتم کلینیک بابیمه۱۴۰تومن
آزمایش گلوکز یاهمون قند چند هفته میگیرن؟ من 10 هفته بودم بهداشت گفت بگیرم قندمم یکم بالا بود دکتر بهم متفورمین داده باید مجدد آزمایش و تکرار کنم. زود ازم آزمایش براقند نگرفتن؟ ☹️
خصوصی گرونه
یکی امروز رفته بود ۱/۸۰۰ ازش گرفته بودن بمیارستانا و بهداشت برید رایگانه منم همینکار میکنم
از طرف بهداشت بری رایگانه
با بیمه تامین ۴۷۹ دادم
گرون نیس
فکر کنم ۴۰۰-۵۰۰
اگه اشتباه نکنم
منظورت ازمایش قنده،دیگ
از طریق بهداشت بری رایگانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.