امروز یه تیکه کوچیک ماهی خوردم،خیلی هوس کردم،اشکالی نداره؟🥺

۱۴ پاسخ

باید هفتگی یک الی دو بار بخوری غذای دریایی میگو و ماهی مجاز بارداری

نه بعضی از ماهی ها اشکال داره سالمون وغزل الا هیچ مشکلی نداره

ماهی که عالیه من هفته ای یکبار درست میکنم میخوریم یکی از بهترین غذاهاس برای بارداری البته ماهی جنوب و جیوه دار نباید باشه

نه عزیزم نوش جانت اتفاقا ما ماهی میگو زیاد میخوریم بخاطر فسفر این چیزاش

ماهی قزل و سالمون که خیلی ام خوبه زیاد بخور

ماهی خیلی خوبه
حتما ماهی بدون جیوه بخور
قزل الا یا سالمون

عزیزم ماهی واجب باید هفته‌ای دوبار بخوری….همه ماهی‌ها جیوه ندارن،مثلا قزل‌آلا خیلی ماهی خوبیه

ماهی بخور ک جیوه نداشته باشه

ماهی که خیلی خوبه .فقط بدون جیوه باید باشه،مثل قزل الا

ماهی قزل سالامون میشه خورد در بارداری خیلی هم مفیده

خیلیم خوبه ب من گفته هفته ایی یبار بخورم

مگ اشکال داره؟

نوش جونت عزیزم نه هیچ اشکالی نداره

مگ ماهی ضرر داره؟

سوال های مرتبط

مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 ۲ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری