من دادم فک میکردم خوب باشه اخه پسرم کلا وزن تولد ایناش خوب بود مادرشوهرم هی هر چیزی سر سفزه میداد دستش میگفت دلش اب شده ک دهنش آب میاد...بی تجربه بودم نمیدونستم آب دهن بخاطر زفلاکس هست ۴ماهش بود فرنی رو شروع کردم با اینکه شل درست میکردم با اینکه با میل میخورد اما دچار یبوست میشد...تعداد دفعاتش رو کمتر کردم....اگ ب عقب برگردم از همون ۶ماه شروع میکنم چ عجله ایه اخه دردسر درست کنم یبوست و شکم درد شه بچه تازه همش بهم میگفت من بادوم و شیر هم توفرنی بچه هام میریختم بریز😑😑😑اخه بچه ۴ماهه فرنی ساده وقتی یبس میشه بادوم و شیر رو چجوری هضم کنه ...شیر رو از ۸ ۹ ماهگی ببعد کم کم تو فرنی اضافه کردم اونم یبس میکنه انشالله بچه بعدیم هر کی نظر بده دهنش زو سرویس میکنم
کشورهای خارجی از چهارماهگی غذای کمکی رو شروع میکنن الان شما پوره های میوه خارجی رو ببینید روشون زده مثبت چهارماه
کمکی برای ۴ ماهگی شامل همه بچه ها نمیشه برای بچه هایی ک وزن گیری خوبی ندارن رفلاکس شدید دارن از ۴ ماهگی شروع میشه
ولی اگه شرایط نرمال داره وزن خوب میگیره رفلاکس شدید نداره از ۶ ماهگی شروع میشه
دکتر بجه هایی من میگفت اصلا خوب نیست ۴ ماهگی داد
گقت برا بچه ای که وزن کن داره خیلییی و رفلاکس شدید داره با دارو ندب نمیشه ۵ ماه تمام میشه داد
۴ ماه ظلم در حق بچه میشه معده اش داغون میگنید از نوزادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.