۹ پاسخ

شاید قسمت قندی و ابکی شیرتو میخوره و قسمت چرب شیرتو نمیخوره یعنی اخراشو

عزیزم مدفوع سبز نشانه ی اینه که شیر رو زود هضم کرده یا بخاطر آهن هست .پهلوهاش و گرم کن و ببین چی میشه ؟ اگه خوب نشد ببرش دکتر

همراه شیر خودم شیر خشک نان هم بهش میدم آخه احساس میکنم وزنش کمه

ممنون از راهنماییتون مامانهای عزیز

اگه شیر خودتو میدی برا شیرت هست وگرنه پهلوهاش سرما خورده با یه دستمال پهلوهاش رو گرم نگه دار یا گوشش درد میکنه

پهلوهاشو سرما نزده؟؟؟؟؟

احتمالاً پهلوهایش سرماخورده البته مادر شوهرم میگه اگر جایی از بچه درد داشته باش رنگ مدفوع به سبزی میزنه

سلام مامان گل ،پهلوهاشو گرم نگه دار عزیزم از گوش درد هم میشه با روغن زیتون چرب کن گوش شو

پهلوهاشو اگه شیرخودتومیدی باشیرخودت ماساژبده بعدبادستمال ببندگرم باشه

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی
مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۶ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۱۰ ماهگی
مامان 💖 آیماه💖 مامان 💖 آیماه💖 ۱۰ ماهگی
مامان نرگس سادات مامان نرگس سادات ۶ ماهگی