۳ پاسخ

ژله برا استخوان خوبه ولی بخاطر قندزیادی که داره تو مصرفش باید احتیاط کرد سعی کنید یکم کمترش کنین

سلام
صحبت های هر دو تا دوست دیگه کاملا درسته، ژله خوبه اما متاسفانه شکر زیادی داره. البته عمده علاقه ی بچه ها هم به خاطر همین مزه ی شیرینش هست
برای اینکه شکر کمتری داشته باشه میتونید به جای پودر ژله پودر ژلاتین بخرید و بعد با آبمیوه یا شربت خانگی ژله درست کنید. اینجوری شکر کمتری داره و سالم تره

میتونید خودتون درس کنید ژله براش شکر کمتری بریزی اینجوری خیالتم راحته

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۳ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیسام مامان علیسام ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا😍🩷 مامان معجزه خدا😍🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری