خانما طول سرویسم نوشته ۳۷ بده یا خوب؟

۵ پاسخ

انتهای دهانه رحم رو میگن سرویکس،هرچی بیشتر بهتر

امروز رفتم سونو دکتره گفت بچت خیلی پایین منم خیلی ترسیدم

عالیه

خوبه

نه عزیزم خوبه نگران نباش
زیر ۳۰ یکم خطریه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان (ابرا)👼🧸 مامان (ابرا)👼🧸 ۳ ماهگی
مامان جوجه علی🐣 مامان جوجه علی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان دلوین🪻 مامان دلوین🪻 ۵ ماهگی