۴ پاسخ

نه طبیعی نیست

عزیزم لکه بینی اصلا طبیعی نیست
حالاتو هررفته ای باشی
برو پیش دکترت

منم تا سیزده هفته لکه بینی داشتم ولی هماتوم نداشتم چون جفتم پایین بود اینجوری میشدم شیاف پروژسترون استفاده کردم خوب شدم

نه عزیزم به دکترت بگو احتمالا هماتوم داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان علیسان وعلیار مامان علیسان وعلیار ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلی💗 مامان تو دلی💗 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سیزدهم بارداری