سلام دوستان عزیز
لکه بینی تو هفته ۱۰طبیعیه؟

۶ پاسخ

نه عزیزم لکه بینی مگه طبیعی میشه!

برو دکتر بذار برات دارو بده
استراحت مطلق باش
مراقبت کن
تا زمانی که بری پیش دکترت

کلا لکه بینی طبیعی نیست و باید علتی داشته باشه که ادم بتونه درمان کنه

تو بارداری هیچ لکه بینی طبیعی نیست
منم داشتم چندروز پیش رفتم دکتر و سونو

نزدیکی نکنید

ن گلم احتمالا هماتوم داری

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری