سلام خانمها
سونو آنومالی آزمایش خونم داره ؟؟

۷ پاسخ

اره گلم ازمایشم داره

آزمایشش باید ۱۶ هفته بدی ن همون موقع

ن فقط سونو هست

آنومالی آزمایش نداره

خیر نداره

من ک دادم ازمایش نداشت

آزمایش داره اما اختیاری هستش

سوال های مرتبط

مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری