هردوش قشنگه ولی تلفظش یکم سخته😁😅
بااحترام هیجکدوم، یخورده تلفظش سخته و به دل نمیشینه
اسم دختر من رومیسا هست خیلی قشنگه
اینم درنظربگیر فرداصداش میکنن رومی!!بازماهتی قشنگتره
من رومیسا رو بیشتر میپسندم
رومیسا قشنگتره
ماهتیسا
رومیسا قشنگ تره
به نظرم تلفظ روميسا راحت تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.