بنظرتون اسم ماهتیسا قشنگه یا رومیسا؟

۹ پاسخ

هردوش قشنگه ولی تلفظش یکم سخته😁😅

بااحترام هیجکدوم، یخورده تلفظش سخته و به دل نمیشینه

اسم دختر من رومیسا هست خیلی قشنگه

اینم درنظربگیر فرداصداش میکنن رومی!!بازماهتی قشنگتره

من رومیسا رو بیشتر میپسندم

رومیسا قشنگتره

ماهتیسا

رومیسا قشنگ تره

به نظرم تلفظ روميسا راحت تره

سوال های مرتبط

مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی
مامان روژینا کوچولو🫶 مامان روژینا کوچولو🫶 ۵ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آلاء مامان آلاء هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی کوچولو🍓 مامان توت فرنگی کوچولو🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آبتین❤️آیلین مامان آبتین❤️آیلین ۳ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ویکم بارداری