مامانا اپتامیل یا گیگوز

۳ پاسخ

من از اپتامیل راضیم

دوتاش. خوبه بستگی داره کدومش ب بچت بسازه شاید اصلا دوتاش نسازه بهش باید امتحان کنی

من ۱۲ روز گیگوز دادم کلا ۱۵۰ گرم اضافه کرد

سوال های مرتبط

مامان آریا🩵💙 مامان آریا🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان وروجک ها👼🙆‍♂️ مامان وروجک ها👼🙆‍♂️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان🐣 مامان کیان🐣 ۱۷ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۰ ماهگی