اینم آزمایش از جلو گرفتم میشه بگید خوبه یا ن🧐🧐

تصویر
۵ پاسخ

این همه میوه میخوری ولی کم خونی☹️
پ من ک حتی قرصم مرتب نمیخورم حتمااا کم خون شدم فردا ج آزمایشمو میارم🥲

قند دوساعت بعدت باید زیر ۱۲۰ باشه

قندت خوبه ولی کم‌خونی

قند نداری خداروشکر

کمی کم خونی داری

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 🩵تیـــــام🩵 مامان 🩵تیـــــام🩵 هفته سی‌ودوم بارداری