۸ پاسخ

من زدم

اره باید قبل اینکه مهر شروع بشه بزنی
وسرماخوردگی یا علائمشو نداشته باشی

من زدم تو بارداریم خدایی سرمانخوردم

منم از دکترم بپرسم اگ اوکی بود میزنم

بهداشت ایرانی داره ک بدرد نمیخوره من خودم۹۱۷خریدم فردا میرم میزنم

من قبلا نمیزدم الانم نخواهم زد..

دکترم ب من گفت این هفته بزنم و مشکلی نداره

واس بچه اولم زدم اینم فعلا خبری نیست

سوال های مرتبط

مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان حامی مامان حامی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩵تیـــــام🩵 مامان 🩵تیـــــام🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفس🐣🧡 مامان نفس🐣🧡 ۴ ماهگی