سلام صبح بخیر خانما ماه آخر باز آزمایش قند داریم

۳ پاسخ

سلام کسانی قند دارم هر یک ماه باید ازمایش بدن

آره گلم انسولین استفاده میکنم

سلام شما رو نمیدونم ولی من آره باید دوباره ازمایش بدم ۱۶فروردین اخرین ازمایش

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان ژیوان مامان ژیوان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملی وپیسر مامان دخملی وپیسر ۶ ماهگی
مامان پسرم🥹🧿 مامان پسرم🥹🧿 ۷ ماهگی