فواید عدس

تصویر
۷ پاسخ

من همین الان دارم عدسی میخورم😂

عزیزم جنسیت بچت چیه ؟

نمیدونستم عدس خوبه واسه یبوست.ایتدفعه درست کنم پس.بدبختی حالم بهم میخوره ازعدس.قبلادوس داشتم.الان حالت تهوع میگیرم

من دوست داشتم یک بار تو بارداری خوردم الان اسمش حالم بد می‌کنه 😁 وگرنه خوشمزه هم بود

من ک اصن دوست ندارم بخورم😒

واسه ناهار گذاشتم 😂🫰

ناهار عدس پلو داشتم😂

سوال های مرتبط

مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۰ ماهگی