۶ پاسخ

اره بابا بخور پر از آهنه و مقوی

اره چرانشه

بخور اشکالی نداره

فشارت اگه بالا نیس بخور...چون عدسی تنها باعث بالا رفتن فشار میشه

بخور عزیزم عدس ک مضر نیست

چرا نتونی گلم

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۱۰ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌ونهم بارداری