مثبت عزیزم برا منم ی خط خیلی کمرنگ بود چون تازه باردار شدی انقد کمرنگه مبارکه
الهی دلت شادشه گلم
اره کلم منم میبینم آن شالله که مثبتی گلم
مبارکه عزیزم برا منم ی خط پررنگ بود ی خط خیلی کمرنگ پاینش ک مثبت بود ازمایش خون دادم بعدش
دارع ولی خیلی زود زدی صبر کن روز موعدت برو بتا بده
آره داره میبینمش.۲زوز دیگه دوباره بزن
من ی کمرنگشو میبینم.زوده هنوز ایشالله مثبتی
زود زدی عزیزم
ارع فک کنم هاله هس
اره داره انشالا ک مثبت باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.