زود زدی انقاری داره
بعد ۹روز تاخیر بالاخره بیبی چکم پررنگ شد🙃
برا من اولین بیبی چکم بعد ۵روز تاخیر یه هاله خیلیییی کم رنگی زد که بزور دیده میشد اما من باور داشتم که حاملم😍😍الانم تو دلیم ۷ماهشه فداش بشم
صبح بزن ادرار اول
برا منم همین بود خیلیا گفتن خرابه ،منفیه🙂ایشالا برا تو مثبته
مبارک باشه عزیزم.
روژان بزن سری دیگه
هاله داره ولی خیلی پایین افتاده دوباره بزن
این مارک خبه بنظرت ؟
اسمش چیه منم بگیرم
هاله داره ولی فعلا صبر کن حداقل دوروز تاخیری داشته باش بعد
چ علائمی داری
اره
دوباره خواستی بزنی مارک بیبی چک رو عوض کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.