خانما کمی آویشن بزنم به ماکارونی ؟ ضرر نداره‍؟

۱۲ پاسخ

نه گلم کمش عیبی نداره

یه کوچولو چیزی نمیشه
زیاد نزن

والا منک از اول بارداریم میزنم😐

من که میخورم

یکم بزن اشکال نداره همیشه ماکارونی نمیخوری که 🤣 هرچیزی که میگن مسقطه زیادش ضرره. من نمیدونستم ۶ هفته باردارم کلی شله زرد و شربت زعفران و دمنوش اویشن برای گلودرد خورده بودم هیچیم نشد 😁

کم عیب نداره

من ميريزم دمنوشش و مقدار زياده مضره

من یه کم میریزم

آویشن طبعش گرمه عزیزم نخوری بهتره

اویشن کنار ماکارانی اصلا خوشمزه نمیشه

نه آویشن ضرر داره نزنین

ن بابا من تو همه چی ی کم میزنم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه❤ مامان فاطمه❤ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقا نیکزاد🩵🧸 مامان آقا نیکزاد🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی