خانما دیابتم بالاست ماکارونی ضرر ندارع دیابتم ۱۳۳

۵ پاسخ

اصلا نخور قندت بالاست

آره عزیزم قندش بالا هست

کلا ماکارانی نخور اصلا

نه خوب نیس اصلا ،قند رو می‌بره بالا

چرا ضرر داره قندش بالاس اگه خیلی هوس کردی بزار قشنگ سرد بشه دوباره گرمش کن بخور اینجوری قندش کم میشه

سوال های مرتبط

مامان یزدان مهر مامان یزدان مهر ۱ ماهگی
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها ۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد