شربت و قرص یبوست میخورم ولی اثری ندارع 😓😓😓😓

۸ پاسخ

آموزش صفرتاصد خیاطی ، دامنها، یقها وآستین ها وحتی آموزش شلوار در دوره نازکدوزی داریم...آموزش ها توسط خودم ضبط میشن وارسال میشن..هزینه دوره فقط فقط صدهزارتومن.. اونم برای کمک به کسایی که دوست دارن خیاط بشن اما هزینه ش رو ندارن
@fandogh1404
+۹۸۹۳۸۱۴۴۲۳۴۳

میرم دستشویی تا یک ساعت بیرون نمیام🥲

وای منم چند روزه یبوست دارم یعنی بدنم نابود شده خیلی اذیتم

انجیر وآلو رو بجوشون باآبش مثه آش ناشتا بخورعالیه

انجیر آلو لواشک خوبه

دانه چیا ،انجیر ،روغن زیتون امتحان کردی؟

شیاف بیزاکودیل بزار عالیه

همش به مقعدم فشار میاد

سوال های مرتبط