۶ پاسخ

اپتامیل خوبه بیشتر ب نظرم

یک ماه آپتامیل دادم وزن نگرفت شکمش دیر کار میکرد
الان یک ماهه نان میدم همه چیزش اوکی بود وزنم میگرفت الان چند روزه وزن هم نمیگیره اسهال شده، پی پی ش خلط دار و زرو شده قبلا سبز بود،،، الان نمیدونم چیکار کنم واقعا گیج شدم

آپتامیل خوبع

آپتامیل خیلی خوبه
نان سنگینه

بستگی به خود بچه داده . ولی معمولا نان

دخترم ماه اول اپتامیل خورد خیلی خوب بود فقط چون دفع نداشت اذیت بود عوضش کردم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان پرنیان وپریماه💎💎 مامان پرنیان وپریماه💎💎 ۶ ماهگی
مامان ملـورین🐚🧚🏻‍♀️ مامان ملـورین🐚🧚🏻‍♀️ ۵ ماهگی
مامان دو تا جوجه🐣❤️ مامان دو تا جوجه🐣❤️ ۵ ماهگی
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی